دیابت با کراتینین 2.7 به چه معناست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 2.7 به چه معناست و چگونه آن را درمان

من دیابت به مدت 25 سال رو، پزشکان به تازگی دریافتند که سطح کراتینین من است در 2.7 چه معنایی دارد و چه نوع درمان باید برای در این زمان بروید؟

در درمانگاه، کراتینین 2.7 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. معمولا، پزشکان Hormonotherapy به بیمار توصیه خواهد کرد. با کمک این درمان، این بیماری را می توان کنترل و یا به تعویق افتاد در یک دوره. اما هنگامی که شما آن را متوقف یا کاهش می کند از آن، این بیماری آسان به عود است. چه چیزی بیشتر، شرایط طولانی از هورمون اعمال خواهد شد ایمنی را کاهش داده و به برخی از عوارض جانبی دیگر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا بدون آوردن هر گونه عوارض جانبی را کاهش دهد. به عنوان یک درمان جایگزین Hormonotherapy، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا توسط بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین بالا توسط کلیه ها اختلال ناشی، بنابراین با کلیه بازگشت به حالت عادی، سطح کراتینین بالا و سایر علایم ناشی از کلیه اختلال خواهد شد به حالت عادی به تدریج عقب. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، تمام اطلاعات ما شما را به هیچ هزینه است. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

با توجه به وضعیت بیمار، سطح کراتینین بالا توسط دیابت ایجاد می شود، بنابراین کنترل این بیماری اصلی نیز بسیار مهم است. به جز آن، به یاد داشته باشید به یک برنامه رژیم غذایی مناسب، این است که در درمان این بیماری موثر است. اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: